fredag 4 februari 2011

Dagen efter

Igår så provade jag ju på Pilates, som jag skrev. Kan ju säga att jag verkligen känt av det idag, kände för första gången på flera år att jag har trots allt lite magmuskler där under allt det andra ;)
Men det var verkligen en skön känsla, känna av att man gjort nåt, och att det faktiskt verka hjälpa!

Så idag köpte jag mig en pilatesmatta efter jobb, och har precis tränat klart för dagen, medans helgens mat till matlådor var i ugnen; perfekt!

Väldigt nöjd med att jag verkar ta tag i detta på riktigt nu! :) Mycket tack vare Yohannah, måste jag säga. Även om vi inte träffas var dag och promenerar tillsammans eller dylikt, så känner man mer press på sig själv. Nu har jag sagt att jag ska bli hälsosammare, med Yohannah, och om jag inte gör nånting de dagar vi inte ses, då blir jag ju inte mycket mer hälsosammare än vad jag är.... Sviker ju inte bara mig själv nu, så att säga...

Så detta är verkligen skitbra för mig!! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar